O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

poniedziałek, 8 czerwca 2009

Nati, Katja, Katmandu, turkusy i brązy

Nowe!
na początek komplety zamówione przez pewną miłą panią :)
Katja






Katmandu




turkusy (wg mojego projektu)






oraz brązy (również mój projekt)




następnie dwa komplety do chust NATI

Nati żakard ciemnozielona:




(mam nadzieję, ze kolor właściwy, czasem ciężko jest dobrać ze zdjęć jedynie. Nie wspomnę, ze namęczyłam się by z dostępnych odcieni zielonego uzyskać po wymieszaniu tę butelkową zieleń)

oraz Nati bambus czerwony. Niestety przy tym świetle i tym kolorze nie udało mi się uzyskać jakiś fajnych zdjęć wzoru. Więc tylko jedno zdjęcie:


powstały też dwa komplety w turkusach dla dwóch różnych pań:
pierwszy




i drugi




a ponieważ turkus jest pięknym kolorem, powstały z niego jeszcze kolczyki


na koniec znane i lubiane Katmandu, tym razem w wersji wisior + kolczyki:


1 komentarz:

  1. Brikola, one są prześliczne. Czy miałabyś jeszcze wisiorek taki jak te turkusowe albo te w brązach?(taki pojedyńczy płaski jak robiłaś dla mnie z wzorem zielonej papryczki)?
    agatkie

    OdpowiedzUsuń