O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

wtorek, 26 stycznia 2010

Didymos Eibe, Babylonia Fruit Coctail, Bebelulu Łowicka, Manduca Olive Groove

Oto trochę nowości nareszcie :) Po świętach wciągnęłam się trochę w szycie co można zobaczyć tu - briko.bags Ale stęskniłam się za fimo.
zapraszam do oglądania:

/Here are some of new things, finally. Aafter Christmas I have found a great pleasure in sewing, you can see my works here - briko.bags
But I've missed fimo :)


Bebelulu Łowicka, kolczyki (earrings)


naszyknik (necklace)


bransoletka (brancelet)


Didymos indio Eibe, naszyjnik i kolczyki (necklace and earrings)


bransoletka (brancelet)


korale (long necklace)


zoom


Babylonia Fruit Coctail naszyjnik i kolczyki w 2 odsłonach (necklace and earrings in two different shapes)




bransoletki (brancelets)




kolczyki kulki (round-shaped earrings)


wisiorek z kangurem wg. nadesłanego obrazka ( this one is made on the basis of the picture sent)


Manduca Olive Groove, naszyjnik (necklace)


zoom


bransoletka zrobiona wg. życzeń zamawiającej, do chusty Girasol (brancelet made exactly how the owner wanted, to a Girasol sling)

2 komentarze:

  1. ojej, jestem u Ciebie pierwszy raz i nie mogę się nadziwić, tak kolorowo, pracowicie i pięknie, gratuluję !!!
    pozdrawiam z poMyskowego świata!

    OdpowiedzUsuń