O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

piątek, 26 lutego 2010

Wiosna wraca :)

dziś pierwszy raz wyszliśmy nieco lżej odziani i ..o mamo! ale ulga! Stęskniłam sie już za suchymi chodnikami i większą ilością Słońca, od paru dni nareszcie czuć w powietrzu wiosnę i zdarza mi się chodzić w podskokach ;)




chciałam jeszcze wkleić zdjęcia z poprzedniej partii, której całej nie ofociłam, gdyż wzory były znane. Ale kilka z nich:

korale do Didymos Katja: (na uszach mam gekony Didymosa ;) )


Nati czerwona Grecja:


Nati wełniana, paski fioletowe:
1)zdjęcie kulek jeszcze przed zrobieniem kolczyków


2) i zdjęcie mojej koleżanki forumowej kasi, do której poleciał ten sam wzór, tyle że w formie prostokątów-zdjęcie na chuście:


na koniec kolczyki do Bebelulu Rapalu Paisley czarnej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz