O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

piątek, 3 września 2010

troszkę nowo zrobionych rzeczy

Pawie Diddymosowe jako korale i wisiorki:







inka, w kolczykach i wisiorku:




Babylonia Fruit Coctail jako wisiorek i kolczyki:




czy ktoś pamięta Łowickie hacki?


i inna wersja Marlyn Monroe:

3 komentarze:

  1. ja baardzo pamiętam hacki, bo mi ostatnio z uszu w ogóle nie chcą zejść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a widziałam na Twoim blogu i niezmiernie mi miło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szykuję się na więcej, ale to już po urlopie się odezwę ;)

    OdpowiedzUsuń