O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

poniedziałek, 2 listopada 2009

nowe wyróżnienie :)



Dostałam jeszcze jedno wyróżnienie, tym razem od boniusi, która tworzy cudną, lekką i kolorową biżuterię. Bardzo bardzo dziękuję :) jest mi bardzo miło, ze moje prace są doceniane i podobają się :)

więc podaję dalej :D
1. Ani Urban za świetne oko i dobry smak w fotografii

2. Ani z Tulikowa za cudowne meitaie oraz piękną biżuterię

3. Marty za inspiracje i zarażanie szyciem :)

4. Ani i Jankowi za inspirujące, magiczne zdjęcia

5. eight mojemu ulubionemu blogowi scrapbookowemu :)

1 komentarz: