O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

czwartek, 14 października 2010

kiermasz z okazji Tygodnia Bliskości, Wrocław 2010

Już drugi raz miałam przyjemność wziąć udział w kiermaszu organizowanym z okazji Tygodnia Bliskości. Kiermasz odbył się we Wrocławiu, można było kupić różne różności związane z dziećmi, chustami i nosidłami:)
Poniżej kilka zdjęć robionych przez moją koleżankę:

ja przy moim stoliku:)




zbliżenie na kolczyki:


zoom na łowickie koła:


stoisko MeiTaiów Pathi:

stoisko Zamotani.pl:



śliczne pieluszki MioUnico:


stoisko Szczypta Świata:


a tam takie cuda:


śliczne paputki ze stoiska Eko Dzieci:


a tu Mamusia Muminka :) która obecnie mieszka na moim płaszczu :D


znów ja


ogólnie był ruch:


ludzi było sporo, atmosfera świetna a pogoda zdecydowanie dopisała :) nie mogę się doczekać następnego kiermaszu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz