O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

czwartek, 28 października 2010

Zara Dehli, Zara trigreen; Lenny Lamb ognisty tulipan; Inka, koguty, Nati Japan, Indio natur i wisiorki

na początek Zara Dehli

korale:


bransoletka:


wisiorek w towarzystwie wisiorka do Zary Trigreen


korale Trigreen


bransoletka:


wisiorek dla pewnej muzykalnej damy :)


a dla Jej mamy wisiorek z chustową mamą, niestety nie wyszedł dokładnie taki jak chciałam, ale właścicielka zaakceptowała:


Korale rótkie do Inki Storchenwiege:


i kolczyki:


Prawdziwie OGNISTY tulipan, Lenny Lamb


i coś do poprzedniego wątku, kolczyki Nati Japan (na płycie zespołu Miss Polski-polecam do posłuchania!)


kolczyki do indio natur Didymos


kolczyki koguty :)

4 komentarze:

  1. Kolczyki koguty najlepsze!Subiektywnie...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, tak na nie teraz popatrzyłam i chyba jenak ulepię jeszcze raz ten wzór, bo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki JApan - świetnie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. też mnie efekt zachwycił, a na początku nie wiedziałam jak ten wzór rozgryźć

    OdpowiedzUsuń