O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Dolina Muminków, łowickie wariacje oraz trochę chustowych

ostatnio kompletowałam zamówienie do sklepiku we Wrocławiu, ale jest kilka nowości zupełnych

po pierwsze cała moja rodzina uwielbia Dolinę Muminków, zarówno w wersji książkowej jak i kartkówkowej. Z tej pasji powstały wzory z Włóczykijem oraz z Muminkiem. ten pierwszy inspirowany obrazkiem z bajki, drugi ilustracją z książki "Zima Muminków" (moja ulubiona część serii)




łowickie mandale:










łowicki kogucik






łowickie hacki-bransoletki


Nati Grecja fioletowa (kolczyki na zdjęciu nie maja rzeczywistego koloru)







Zara trigreen w 3 odsłonach kolczykowych:


na koniec ptaszki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz