O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

poniedziałek, 10 stycznia 2011

zaległości przedświateczne

nie miałam ostatnio czasu by tu powklejać wyroby przedświąteczne, ale już jestem!
jutro postaram się wkleić to co zrobiłam ostatnio, tym czasem:

pawie łowickie










łowicka mandala








koguty łowickie






Girasol koktail ogrodowy




łowickie hacki


Girasol alpejskie dzwonki łączone z kolorami Nati Amazonia


wzór Indio, kolor turkus-brąz (taka chusta chyba jeszcze nie wyszła od Didymosa, chyba,ze przeoczyłam coś)


Didymos Pfau Weinrot






świnka Peppa




łowicz




Anna Storchenwiege


Didymos Pfau petrol



kolędnicy :)








pierniczki :)


smok!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz