O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

wtorek, 4 sierpnia 2009

coś za cicho tutaj

bardzo przepraszam za nieobecność...mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.
Nie pochwaliłam się oficjalnie jeszcze-nawiązałam współpracę z Didymosem :) i właśnie skończyłam większe zamówienie dla Nich. Stąd ta nieobecność i pozorny zastój w pracy. Ale spokojnie. Jutro wkleję co dla Nich zrobiłam wedle życzeń. Natomiast mam już gotową masę do Maruyamy, jednak wyszła troszkę za fioletowa...


taka dokładnie więc proszę dziewczyny które zamawiały u mnie z tego wzoru aby mi dały znać czy w takich odcieniach może być czy wolą bym spróbowała raz jeszcze uzyskać właściwy kolor. Szczerze mówiąc z tym mieszaniem kolorów jest trochę loteria-jak były osobno to wydawało mi się, ze uzyskałam właściwe odcienie a jak połączyłam je to jakoś za fioletowo a Maruyama wydaje mi się jednak bardziej różowa...
mam tez koraliki do zary choco oraz lemongrass, ale jeszcze nie zaplecione w nic więc nie pokażę ;)

cdn.

3 komentarze:

  1. brikola, super, serdeczne gratulacje, należało Ci się to!
    pozdrawiam - polah

    OdpowiedzUsuń
  2. Brikola - jak dla mnie maruyamy to wcale nie przypomina ale za to swietny wzorek na nowa chustę - producenci do dziela a procent od koncepcji na konto Brikoli ! ;-) pozdrawiam serdecznie MalGosia www.zamotana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha! dobre Małgosiu

    wiem, że to nie maru, ale zrobiłam nową, fotki wkleję w chwili wolnej

    OdpowiedzUsuń