O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

wtorek, 11 sierpnia 2009

Didymos i maruyama

oto Didymosowa biżu:

czarne elipsy






czerwone elipsy







zielone fale







i na koniec Irys







z każdego wzoru powstało trochę korali, naszyjników i bransoletek.

robiłam też bransoletki dla dziewczynek(wysyłka za tydzień, bo już dziś nie zdążę)



zrobiłam też kolczyki z wzorem Naglikti



ale zapomniałam obfocić!
Zrobiłam też bransoletkę z wzorem Paisley Rapalulu- turkusowo brązowego, ale znów nie zdążyłam ze zdjęciem... mam jeszcze masę, więc nic straconego. Nadrobię :)

ale zdjęcie Maruyamy zrobiłam :)



znów wyjeżdżam, tym razem na tydzień
więc zamawiających proszę o cierpliwość
pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz