O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

środa, 28 października 2009

Didymos, Nati Vatanai, Hoppediz i Storchenwiege :)

Nowości garść :) Na początek biżuteria do chust Didymosa (przepraszam za kolory-sztuczne światło...):
Here are some new stuff. At the beginning-jewellery that matches with Didymos wraps (I apologise for the colours-artificial light...):

Fish petrol




jedwabne ptaszki - birds with silk




trudno było zachować właściwy kształt na kulkach, ale starałam się jak mogłam
it was hard to achieve the shapeof the pattern on the round beads, but I did my best

pfau b/w:


okaz już nie produkowany- Lena Didymosa - piękne zestawienie kolorów!
one of the limited editions-Lena by Didymos - beautiful combination of colours!


Vatanai Naglikti:


Storchenwiege Ulli (wzór złamałam brązem na prośbę właścicieki)
(I have added brown to make the pattern less pink, as the buyer asked me)


perła Nati-polka
pearl by Nati


Hoppediz Katmandu:


teraz moje własne twory :)
now patterns by me :)








i rasta Afryka:


All the jewellery on this blog is made by my fingers, on order. If you have a favourite sling and would like to have a jewellery that matches with this wrap pattern-wtite to me brikola@gmail.com

2 komentarze:

  1. dla mnie super i kolki i koty sa poprostu rewelacyjne... podziwiam ;-) i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. brilkola, jak zwykle świetne wzory - zapraszam po wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń