O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

poniedziałek, 12 października 2009

garść nowości- Zara,; Didymos Geckos, Jakob, Waves Aqua, indio...

For those of you who do not speak Polsih- would you like this blog to be in English too? Please leave note in the comments section. If you want me to write also in English, let me know:)


a teraz najnowsze twory :)

komplet do Zary Aubergin Ellevilla
korale, kolczyki oraz bransoletka w kwadratach


zbliżenie na bransoletkę z makramą


komplet do indio black-white:


2 wisiorki- Didymos waves Aqua oraz wariacja w brązie i turkusie mojego pomysłu:


bransoletka do Zary chocco:


a ta bransoletka to pfau schwartz/weiss :)


korale do Didymos Jackob:


Didymos linen Geckos


zbliżenie :


a ponieważ sama oszalałam na punkcie tej chusty to zrobiłam sobie naszyjnik i bransoletkę:


koty w turkusie:


mojej córce bardzo się spodobały, więc zrobiłam Jej wisiorek:




Storchenwiege inka:


Didymos lille i waves symphonie:


na koniec kolczyki w brązie i turkusie(mój wzór)


3 komentarze:

  1. Wszystkie prace piękne, ale gekony wymiatają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I would love for your blog to be in English as well!! Beautiful jewelry Mama!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szczesciara mala... koty cudowne... generalnie wszystkie fimowki fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń