O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

piątek, 9 października 2009

nowa biżuteria będzie gotowa w poniedziałek, wpadłam w wir lepienia. Nie pokazałam tu kopletu kolczyków do prawie wszystkich kolorów chust Storchenwiege, bo nie zdążyłam ich sfotografować...

tymczasem chciałam napisać o kiermaszu na którym miałam przyjemność prezentować swoje prace. Był to kiermasz zorganizowany przez Wrocławski klub Kangura, z okazji międzynarodowego tygodnia bliskości (ostatni tydzień września). Kiermasz chustowo-pieluszkowy miał miejsce w cudownym sklepie- Yerbaciarni "Szczypta Świata" do której wszystkich zapraszam! Jest to magiczny sklepik, gdzie znajdziecie cudne wyroby z różnych stron świata, chusty Girasol, oraz napijecie się przepysznej Yerby, bądź kawy czy zielonej herbaty, możecie tam kupić dużo fajnych produktów spożywczych. Właścicielka jest przeurocza, co widać po miejscu które stworzyła. Całym sercem wspieram takie miejsca i dlatego namawiam do wstąpienia do tego sklepiku, mieszczącego się we Wrocławiu, na ul. Kazimierza Wielkiego 27- wejście w bramie, obok salonu Plusa.

a oto kilka zdjęć z tego kiermaszu, które robiła moja forumowa koleżanka, marza.

ja przy moim stoliku:




biżuteria by brikola :)


właścicielka Szczypty Świata:


stoiska na kiermaszu:




generalnie zostało mi trochę biżuterii z tego kiermaszu, którą można nabyć od ręki:

I know that some of you who read my blog do not speak Polish, so I am writing to you in English. Here are some jewellery which is free to buy- it was prepared for the festival prepared during the International Babywearing Week. If you want some of these, just write me on my e-mail brikola@gmail.com


trzeba kliknąć na zdjęcia by się pokazały CAŁE / click on the pictures to see the whole view)

kolczyki: (oprócz nino) /earrings (excluding nino)


bransoletki: (oprócz zara chocco) / brancelets (excluding zara chocco)
i

naszyjniki: (bez zielonych pawi i łowickich hacek)/ necklaces (excluding green peackock and colorful flowers "łowickie hacki"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz