O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

czwartek, 23 kwietnia 2009

elipsy, delfin i kwiaty

właśnie realizuję zamówienia, które do końca tygodnia będą już gotowe do wysyłki poniedziałkowej. Tymczasem są jeszcze w wałkach. Wklejam na początek elipsy Dydimosowe oraz korale przed wypiekiem jeszcze. Co o tym myślicie? Przyznam, ze wzór piekielnie trudny, do końca nie wiedziałam co mi z tego wyjdzie i kroiłam wałek wstrzymując oddech...ale mam nadzieję, ze efekt spodoba się przyszłej właścicielce. Przypominam, ze na zdjęciu są jeszcze przed pieczeniem i werniksowaniem


i co? może być? a komplet powstaje do tych pięknych jedwabnych elips lavender:


poza tym chciałam pokazać jeszcze dwa wzory kwiatowe na komunijne komplety dla dwóch małych kobietek oraz delfinki dla Yetty (mam nadzieję, że nie zwątpiłaś ;) )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz