O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

poniedziałek, 20 kwietnia 2009

hurra!

startujemy ze stronką na której będę sukcesywnie pokazywała Wam swoją pracę, która sprawia mi wiele radości i teraz może cieszyć nie tylko mnie :)

Kim jestem? mamą dwójki dzieci która pokochała ideę noszenia w chustach od pierwszego słyszenia. Kompletnie wsiąkłam w temat chust i radośnie noszę mojego syna codziennie, już od roku. A ponieważ od kilku lat robię ręcznie kolczyki, w międzyczasie powstał pomysł aby robić biżuterię z wzorami chust. Korale lepię sama ze specjalnej masy przeznaczonej do produkcji lalek oraz biżuterii, więc z jej pomocą jestem w stanie uzyskać prawie każdy wzór jaki sobie zamarzę :) Każdy nowy wzór jest dla mnie wyzwaniem i chętnie je podejmuję. Jako dziecko lepiłam dużo z modeliny i powstała wtedy kolekcja miniaturek psów różnych ras, które malowałam po upieczeniu farbami. Postaram się znaleźć w domu u rodziców którąś z nich, jeśli coś się ostało. Tak czy inaczej już wtedy lubiłam szczegółowe odwzorowywane. Lepiąc korale staram się aby nie tylko wzór ale i kolor były jak najwierniejsze oryginałowi.

Tak więc zapraszam do mojej kolorowej galerii chustowych dodatków :)

2 komentarze:

  1. Ale fajnie że wpadłaś na pomysł z blogiem. Będę tutaj często i zachęcę koniecznie do odwiedzania tego miejsca na swoim blogu :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zalinkuję do twojego :)

    OdpowiedzUsuń