O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

wtorek, 21 kwietnia 2009

Linda :)

Linda to moja forumowa koleżanka, spod której rąk wychodzą przepiękne farbowane chusty. Jeśli się zgodzi zamieszczę tu później zdjęcia Jej cudownych dzieł. Tymczasem chciałam przedstawić kolejne dwa indio-wzory które powstały na wzór chust zafarbowanych przez Lindę.
Pierwszy to indio antacyt by Linda oraz kolczyki które powstały na zamówienie właścicielki

(fot. nikula)

Druga chusta to indio chocomint by Linda. Niesamowicie pięknie zafarbowane konopie indio. Tak się nimi zauroczyłam, że powstały korale na ich wzór-przed wypiekiem i już w gotowym komplecie:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz