O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

wtorek, 21 kwietnia 2009

Katmandu Hoppediz


tak wygląda wybrany przez moja dobrą znajomą fragment tej limitowanej chusty, którą wypuścił niedawno Hoppediz czyli Katmandu
na Jej zamówienie powstał więc wisiorek i bransoletka a potem jeszcze korale:) wklejam moje fotki oraz foty Marty, które zrobiła na chuście jak już biżuteria do Niej dotarła :)





(fot.ja)






(fot. marta-la)

oraz jeszcze odmiana kwiatowa tego wzoru- na życzenie właścicielki nadałam koralikom kształt kwiatków:

(for. Odynka)

2 komentarze:

  1. Moje, moje :))))))))))))))
    To cudo nad cudami. Precyzja do potęgi i śmiech kiedy ludzie zbiegają się do mojej szyi oglądać, macać i podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się ogromnie :) niech się dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń