O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

środa, 27 maja 2009

bierzące zamówienia + dzień matki i dziecka :)

dopiekłam z bieżących co jutro idą w świat:







na dzień matki powstały:
komplet dla mojej mamy do Jej sukienki w biało-czerwonej gradacji


naszyjnik z kotem dla teściowej:


oraz kolczyki dla mnie :) w końcu też jestem mamą



natomiast na dzień dziecka zrobiłam kilka naszyjników na nasze stoisko. Do tej pory zrobiłam takich dość dużo dla Jagody - Ona uwielbia się stroić i dobierać sobie biżuterię do ubioru, więc co jakiś czas domaga się bym coś dla Niej zrobiła. Z tego zestawu również wybrała sobie, obowiązkowo w różu i z brokatem ;)
Tu mogłam użyć masy z brokatem oraz transparentnej :)











(to typ Jagody)

a tu widać tę transparentność:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz