O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

sobota, 9 maja 2009

off topic

w międzyczasie powstają różności do mojego sklepiku





czekający na zamówienia niech się nie martwią, wbrew pozorom nie próżnuję, realizowałam teraz jedno większe zamówienie poza tym przyznam sie, że jestem pochłonięta tez obecnie przez naszą działkę gdzie teraz jest najlepszy czas na sadzenie. Stąd wszystko idzie troszeczkę wolniej, ale spokojnie, część rzeczy juz jest wykonana, tylko czekają na kompanów do wypieku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz