O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

środa, 20 maja 2009

już za chwileczkę, już za momencik...

...będą nowości :) wczoraj wieczorem zmontowałam 4 nowe wzory, został mi jeszcze tylko jeden dziś i jak się uda to wszystko wypiecze się jutro rano najpóźniej. Kto wie, może wszystkie zamówienia polecą do Was już w piątek :) a co potem? jak uporam się ze wszystkimi zleceniami z listy ruszam na podbój zary ellevill

tu model lemongrass, prawda, że piękna chusta?
marzę o niej po cichutku i pocieszam się, że w podobnych tonacjach mam chustomt (bo mam nowego...stary poszedł dalej) więc po co mi kolejna chusta???? ... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz