O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

wtorek, 12 maja 2009

jeszcze o ptakach i turkusach

muszę wypić herbatę przed snem, więc wkleję tu przy okazji zrobiony dziś komplet do pewnej turkusowej bluzki. Ponieważ rzeczona jeszcze nie dotarła do swojej właścicielki, dysponowałam jedynie małym zdjęciem na którym nie wiele było widać, a szkoda, bo lubię bawić się w szczegóły. Tak czy inaczej dostałam zlecenie aby było turkusowo i eso-floresowo. Próbowałam czegoś się dopatrzeć na małym zdjęciu i w efekcie powstało coś co całkiem fajnie, myślę, będzie sie komponowało ze strojem do którego ma pasować :)


a skoro miało byc o ptakach-skroiłam raz jeszcze wałek, tym razem na zimno dzięki czemu wzór zachował swój właściwy kształt. Więc pozwolę sobie wkleic jeszcze raz a na deser my w pawiach co to mam nadzieję, będą nasze :)


1 komentarz: